Eilanden tour

22 november 2010 - Ko Phi Phi, Thailand

Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie leuke reactie's! We vinden het elke keer erg leuk om jullie berichten te lezen. We Zijn met de lokale bus ( 2 uur rijden) naar krabi gegaan en daar bij busstation 2 zweedse mensen ontmoet en met hun de taxi naar ao nang gedeeld. Leuk onderkomen gevonden van NL eigenaar met zwembad. Wij waren blij want ze hadden hier zelf een mac en een starbucks. Heerlijk pizza gegeten en eindelijk een warme douche gehad. De volgende dag werden we met een bus opgehaald en naar de pier gebracht. Vanuit daar ging onze boot naar kho Phi phi eiland. Was even zoeken naar guesthouse, maar uiteindelijk toch wat gevonden. Vrij duur eiland en viel ons erg tegen. Wel heerlijk op het strand gelegen. De volgende dag maar de boot gepakt naar ander eiland. 1,5uur met de boot en we kwamen aan op Kho lanta, waar we nu zitten. Daar hadden we geregeld dat we werden opgepikt en naar bungelow gebracht werden. Voor het zelfde geld zitten we nu in een mooi huisje met zwembad aan het strand en warm water ! Heerlijk. Hier blijven we denk ik nog wel een dagje en misschien nog in een ander huisje op dit eiland. Daarna willen we richting maleisie gaan. Tis hier erg warm en zijn al beetje verbrand. Vermaken ons prima.

Veel liefs,

Juu en eef

1. Judith:
    22 november 2010
    De rest vd foto's volgen nog. De computer is hier wel erg langzaam. alles eigenlijk hier. oke komt nog, groetjes!
  2. Evelien:
    22 november 2010
    De foto's zien er super uit!!
    Veel plezier nog!!
    xx
  3. Edith Arents:
    Hoi lieve meiden.
    Wat geweldig om jullie mailtjes te lezen en jullie foto's te zien. Zo te zien genieten jullie wel. Een strand voor jullie alleen en een lekker boekje erbij! Jammer dat het elke dag wel een keer regent.
    Phi phi-eiland viel dus ten, maar dat is natuurlijk een bekend eiland en dus ook duurder. Als Kho Lanta leuk is kunnen jullie daar nog even lekker uitrusten. Jullie hebben immers vakantie!!
  4. Edith Arents:
    22 november 2010
    Dikke knuf van ons en smeer je maar goed in! Zijn benieuwd naar de volgende avonturen.
  5. Sannie:
    22 november 2010
    NOHHHHHH het ziet er weer overheerlijk uit die foto's! Wat een heerlijkheid sja je moet wat met je leven, zeer nuttig wat jullie aan het doen zijn! Onwijs leuk! Wacht met smart op het volgende berichtje!

Liefs

Sannie
  6. Lisanne:
    22 november 2010
    Ik ben jaloers op de foto´s, tussen alles zien en bezoeken ook nog een beetje vakantie ;)! Heerlijk!

x
  7. Susan:
    Hee Juu en Eef,
    Het ziet er allemaal wel top uit zeg!!! Kleine Thijs heeft jullie kleertjes al aan gehad. Hier gaat het goed en hij groeit lekker. Geniet heerlijk van jullie vakantie. Veel liefs van ons.
    ps ik was op tijd met bevallen maar jullie stonden al op schiphol!!
  8. Oma Anrochte:
    25 november 2010
    genieten en hier is het koud!!!!!
    het gaat meschien sneeuwen, oneerlijk Hoe is het eten daar.Liefs oma
  9. Jan en Joke:
    26 november 2010
    Hoi meiden

Wat gezellig om jullie reis verslag te volgen en wat een mooie foto's.
    Zo te lezen genieten jullie enorm.
    Nog heel veel plezier
    Veel liefs Jan en Joke
  10. Edith Arents:
    26 november 2010
    Hoi avonturiers!
    Het ziet er weer geweldig uit! Ondanks die schrale kamer genieten jullie er toch wel van. Hopelijk vinden jullie in Penang een luxer onderkomen. We genieten van de verhalen. Jullie kunnen wel een boek schrijven. Veel liefs en een dikke kus van Pa en Ma en Bob.