Juu en Eef rijs(t) je met ons mee?

30 oktober 2010 - Amsterdam, Nederland

Lieve Allemaal,

Het is bijna zover! We hebben er zo'n zin in! Erg spannend natuurlijk. Wat zullen we allemaal mee maken, een groot avontuur. Zijn ons een beetje aan het voorbereiden en weten ongeveer een route. We komen aan op 13 November in Bangkok. Daar zullen we 1 nachtje slapen in het prachtige Asia Hotel. De volgende dag vertrekken we per 1e klas slaaptrein richting zuiden, Surat Thani. Onze lady backpacks staan al ongeduldig te wachten in de gang, om te worden ingepakt. Wij houden jullie op de hoogte van onze avonturen (soms misschien ff zoeken naar computer met internet). Wij vinden het erg leuk als je een berichtje achter laat. Ons volgende verslag is vanuit thailand!

Liefs, J&E

1. Edith Arents:
    Hoi wereldreizigsters
    Voorpret is al geweldig leuk en strakkies helemaal echt backpackend door Thailand, supergaaf. Wensen jullie nu alvast heel veel reisplezier en lol samen. Zullen jullie avonturen op de voet volgen.
    Dikke knuf van mom en dad
  2. robert:
    Hoi nichtjes,

Heel veel plezier en geniet volop van de vakantie misschien komen jullie nog een lekkere Thaise tegen.

Groet,
    Robert& Nathalia
  3. Sannie:
    Hi Lieve Juu & Eef,

Heel veel plezier in Thailand!

Liefs

Sannie
  4. Jolanda:
    Hi Judith,

ik heb je meteen onder de favo's gezet en zal af en toe eens kijken wat je allemaal uitspookt daar. Onze CUR was gezellig .... ik zie je half feb weer. Misschien wel samen re-entry cursus? Heel veel plezier en geniet er van!

Liefs Jolanda
  5. Stef:
    Hey Ju & Eef

Veel succes in dat mooie land!!! Jullie kennen gelukkig de weg al een beetje in Thailand.
    Ik ben benieuwd naar de foto's en filmpjes!!
    ps. wel in hoge kwaliteit filmen en een extra (volle)accu mee!!!

SUCCES en alvast fijne vakantie
  6. Kimberly:
    Lieve Juud!
    Wens je een hele fijne en vooral avontuurlijke reis!
    Heel veel plezier en doe voorzichtig!

Xxx Kimberly
  7. Rhianne:
    1 november 2010
    Leuk meiden!
    Ik kijk uit naar jullie spannende verhalen,

Liefs Rhianne
  8. Lotte:
    1 november 2010
    Ooooo wat heerlijk zullen jullie het gaan hebben!
    Geniet er van!!

Liefs Lot
  9. corry dekker:
    9 november 2010
    Lieve nichtjes,
    Het is bijna zover nog 3 nachtjes slapen en dan het grote avontuur ervaren. Geniet van de mooie dingen en laat ons het ook weten zodat wij ook kunnen meegenieten. Alvast een goede vlucht. Liefs van ons allemaal
    Tante Corry
  10. Judith:
    10 november 2010
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes! rugzak staat al ingepakt. heb er zin in! hou jullie op de hoogte. liefs
  11. Oma Anrochte:
    13 november 2010
    Hoi meiden,
    Gaan jullie lekker doe voorzichtig. Hoe was de vlucht. Hier alle goed. Susan heeft een heel k lein lief jongetje gekregen. Arno natuurlijk ook. Thijs Josephus.
    Geniet van jullie vakantie en tot schrijfs.
    liefs Oma
  12. Melanie:
    14 november 2010
    Heey Juu & Eef!
    Heel veel succes daarr!! en dat jullie veel leuke avonturen meemaken!! ik hou deze site goed in de gaten! ben benieuwd naar jullie verhalen ;-)

Kus, Melanie