Aankomst Bangkok

14 november 2010 - Bangkok, Thailand

Sawadee Ka, (Goededag)

Hier het eerste berichtje vanuit de hoofdstad. Bij het inchecken bleken we niet naast elkaar te zitten. De een op rij 42 en de ander op rij 20, dus we waren al bang elkaar pas in Bangkok weer te zien. Gelukkig bleek bij het instappen dat onze zit plaatsten gewijzigd waren en zo hebben we toch nog gezellig naast elkaar gezeten. Vlucht ging goed, gingen uurtje later weg maar door de korte vliegtijd (9.30uur) kwamen we op tijd aan. Hebben maar weinig kunnen slapen. Gelukkig konden we veel films kijken. Was lang wachten voordat we door paspoort controle mochten. Natuurlijk weer verkeerde rij gekozen, want net dat we aan de beurt waren zetten ze dood leuk bordje met "closed" neer. Moest zeker plassen? Maar ach zo gaat dat hier en na in totaal 40 min waren we er door heen. Met de metro richting stad. kaartjes voor 60 euro cent. dat zijn nog eens prijzen. Het is wel even zoeken, maar veel Thaise mensen spreken goed engels en wij natuurlijk beetje Thais dus zo redden wij ons wel. Asia hotel ligt vlak aan metro station.

Al vroeg gegeten want waren erg moe. Bij lokaal echt Thais tentje. Tom Yam Kung (echt thaise soep met garnalen) en garnalen met knoflook. Jammie. Op tijd naar bed gegaan. Rugzakken zijn toch wel zwaar. Ook het weer op nieuw inpakken was best lastig. Gaan zo nog even op 12e verdieping bij zwembad liggen. En dan op naar Centraal Station voor onze (nacht)slaaptrein naar het zuiden.

Vanaf daar de jungle in. Dus kan het even duren voor een volgend bericht.

Liefs Juu en Eef

1. corrie dekker:
    14 november 2010
    gelukkig viel het vliegen mee. Hier is het koud en nat, hopelijk bij jullie beter weer alhoewel ik jullie ook met das en jas op de foto zie staan. Pas goed op jezelf en elkaar in de jungle en genieten maar. Liefs Tante Corry en Oom Rene
  2. Oma Anrochte:
    Lieve Judith en Eva,

Op deze manier hoop ik dat ik oma kan inloggen zodat ze jullie verslagen kan lezen
    liefs Corry
  3. Oma Anrochte:
    hoi Meisjes
    Gaan jullie goed? Nu ligge3n jullie vast te slapen
    Hier alles goed.Groetjes van je pa en ma die zijn bij mij Knuffel voor jullie beiden.
    Doe voorzichtigOma!!!
  4. Lisanne:
    Hee eef (en zus)!

Leuk om wat van jullie te lezen!
    Het is wel een gek idee dat je zo ver weg bent, we misten je wel vandaag met korfbal.. gek zonder jou erbij!
    Maar heel veel plezier in de jungle, lijkt me heel gaaf!

liefs xxx
  5. Evelien:
    Hey eef en judith,

Super leuk om zo snel al iets van jullie te lezen. En zoals lisan al schreef hebben we je al gemist eef....
    Heel veel plezier meiden!!

liefs
  6. Oma Anrochte:
    lieve juditgh en eva
    ik hoop dat jullie genieten daar veel plezier nog .
    ik zal je niet storen want ik ben oma niet.
    ik ben melanie.
    de groeten van oma en robert

xxxxxxxxx melanie
  7. Nie Arents:
    15 november 2010
    Dat de Tom Yang Khung wel lekker zou zijn, dat wisten we natuurlijk wel. Geniet er maar lekker van lieve meiden. Groeten uit kil Holland
  8. Oma Anrochte:
    17 november 2010
    Hoi Judith Eva
    Gaat het goed met jullie?
    Bij ons gaat het goed,hier is het koud
    Groetjes
  9. Esther Doets:
    20 november 2010
    Hey Meisjes!

Dat klinkt nu al veelbelovend! Ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan meemaken :)! Geniet van jullie mooie reis!
    xxx Esther
  10. Shu Nga:
    25 november 2010
    Hey meiden,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat! En juud uiteraard had ik niets anders verwacht dan foto's van eten, haha! Het ziet er goed uit hoor!
    Ik ben echt jaloers op jullie, hier is het heel koud brrr en de winter gaat echt beginnen :(.
    Heel veel plezier meiden en take care. Ik kijk uit naar het volgende verhaal!
    xxxx