Eva naar Nederland & Juu naar Laos en verder

10 december 2010 - Bangkok, Thailand

Vandaag laatste dagje samen. Vanavond vliegt Eva naar huis, en gaat Judith morgen verder vliegen naar Chiang Rai. Hebben hier in Bangkok 3 dagen gehad. In mooi hotel gezeten. Nog even de laatste "luxe" voordat Judith in hostelletjes slaapt. Hier nog even gewinkeld. Niet alles is meer zo goedkoop als vroeger, maar wel wat leuke dingen kunnen scoren. Eef heeft een horloge gekocht en wat souvenirs. Op de avond markt in Patpong ook nog even rond gekeken. De echte roze buurt. Zagen aantal dames in bikini op bar dansen. Daar sprak iedereen ons aan of we naar gratis Ping Pong show wilden, maar wij kunnen allebei niet tafeltennisen dus dat leek ons niks.

Gisteren naar Tempel van liggende Budha geweest. Zijn we ongeveer een jaar of 10 geleden ook al is geweest. Kon me er nog iets van herrineren. Was weer mooi om te zien. Sommige Budha beelden werden gerestoreerd, maar daar kwam weinig van want alle werklui lagen op de grond in schaduw te slapen!

Met ferry boot heen en terug geweest over de Mekong rivier. S'avonds hotpot gegeten. Dat is een soort fondue/gourmetten maar dan op zn Thais. Met vlees en vis, dat was smullen. Gister heeft Eef nog even online ingecheckt voor haar vlucht vanavond. We gaan nu nog even de stad in. Nog even een Thaise massage nemen, en dan vanmiddag naar volgende hotel. Heb via internet een hotel geboekt in de buurt van het vliegveld. Vanaf daar kunnen we met busje van hotel van en naar het vliegveld. Vanavond dus Eva uitzwaaien. Oke wij gaan nog heel even de stad in. Groetjes van Eva, bedankt voor alle leuke berichten. Ik vind het ook iedere keer weer top om jullie reactie's te lezen. Mijn volgende verslag zal wel vanuit Laos zijn. Liefs van ons!

1. Inge:
    10 december 2010
    Klinkt allemaal goed meiden! Goede vlucht Eef en we gaan weer even uitgebreid skypen als je terug bent!
    Judith: heel veel plezier op het vervolg van je reis, en sterkte met het uitzwaaien van je zusje :)
  2. Sannie:
    Lieve Dames,

FF snel vanaf MP, Eva hele goede terugreis naar het koude NL en Juu geniet van je avonturen!

Dikke x-sannie-x
  3. Edith Arents:
    Hoi lieve meiden
    Wat superleuk om jullie avonturen weer te lezen. Heb erg gelachen om het 'pingpongen' en genoten van de schitterende foto's. Okay meiden fijne vlucht, Eva naar Amsterdam (tot strakkies Eef) en Judith verder op avontuur naar Chiang Rai.
    Dikke knuf vanuit Nederland !!
  4. Oma Anrochte:
    Lieve vakantie gangers
    Eva nogmaals een hele goede vlucht ..
    Judith geniet van je avonturen geniet er van !
    Bedankt voor de foto s..Hier is het voor een paar dagen 6graden sneeuw is bijna wegDikke knuffel
  5. Lisanne:
    10 december 2010
    Het zal voor je voorbij gevlogen zijn Eef! Goede reis terug en we spreken van de week snel met z'n 3en af!
    Judith nog veel plezier, geniet er lekker van!

x
  6. Bob:
    10 december 2010
    zus, miss kom ik wel direct door vanuit joop om je op te wachten op schiphol:P maar ik denk niet dat ik dat trek. Iedergeval, goeie vlucht vast! xx
  7. Nie Arents:
    10 december 2010
    pingpongen kan je altijd leren

Eva een goede reis terug en Judith een goede reis verder toegewenst.

Hier nu erg warm 8C. Het wordt weer kouder met matigew vorst vplgende week. Bereid je maar voor, Eva.

Chok dee

N+N+N+G
  8. Eva:
    12 december 2010
    Ik ben weer veilig in NL aangekomen. Is wel weer even wennen aan de koud en het tijdsverschil!
    Juu veel plezier nog !!
    xx
  9. Stef:
    12 december 2010
    Hey Juu,

We hebben net Eva gesproken en zit weer veilig thuis in haar eigen huissie, Het is wel weer erg koud hier.
    We hebben net jou berichte gelezen van de boottocht en je andere spannende verhalen, wel leuk dat je zoveel meemaakt.
    ALvast verder succes met reizen en tot snel

Groeten van Stef en Hariette
  10. corrie dekker:
    13 december 2010
    Lieve Judith,
    Trek je het nog wel zo zonder zus en ouders en natuurlijk je broer. Zal wel even wennen zijn om alleen verder te gaan. Maar er zijn natuurlijk genoeg mensen om mee te eten en te babbelen. Heb net al jullie foto's bekeken wat hebben jullie veel mooie spullen gezien en wat een mooie natuur en wat eten jullie lekker en veel. Geniet nog maar even en pas goed op je zelf.
    liefs van ons allemaal
    Tante Corry

hier gaat het leven verder Sinterklaas is weg en de Kerstman komt er aan dus de boom staat.